Obchodní podmínky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

 

Úvodní ustanovení

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen “VOP”) platí pro nákup v internetovém obchodě www.xtremeshop.cz. Tyto VOP upravují vztahy mezi smluvními stranami kupní smlouvy (faktury), kdy na jedné straně je firma Eshop Company s.r.o., sídlo Palkovice 967, 739 41  Palkovice, telefonní kontakt +420 558 111 797, zapsan spisová značka C 71795 vedená u Krajského soudu v Ostravě, Ičo: 06395554, provozující internetové stránky www.xtremeshop.cz, jako prodávající (dále jen „prodávající“) a na straně druhé je kupující (dále jen „kupující“ nebo “zákazník”).

Kupující podáním objednávky stvrzuje, že se seznámil s těmito VOP a že s nimi souhlasí a to ve znění platném a účinném v momentě odeslání objednávky.

 

Ceny v katalogu

Všechny ceny jsou smluvní a jsou vždy aktuální a platné v okamžiku odeslání objednávky.

Ceny jsou konečné, tj. včetně DPH.

Akční ceny platí do vyprodání zásob nebo po dobu časově určenou.

 

Registrace

Doporučujeme Vám k pohodlnému a výhodnému nákupu registraci. Nakoupit můžete ovšem i bez registrace. Přicházíte tak ale o možnost zařazení do věrnostního systému Xtreme Klub, sledování objednávky, náhled do seznamu všech vytvořených objednávek a možnost nevyplňovat všechny data při další objednávce.

Registrace spočívá v zadání Vašeho jména, adresy, přihlašovacího jména a samozřejmě hesla. Pro provedení registrace klikněte na odkaz vpravo nahoře na Váš účet a dále na Vytvořit účet. Objeví se stránka s formulářem, který je třeba vyplnit. Všechny informace se vpisují do příslušných kolonek. Položky označené tímto symbolem "Povinné položky" jsou povinné a tedy nezbytné pro úspěšnou registraci. Po zadání všech potřebných informací, stiskněte tlačítko Uložit. Zadáte-li nějaké údaje špatně nebo nevyplníte-li povinné položky, zobrazí se formulář znovu a budete požádání o opravu těchto údajů. Pokud je vše v pořádku, zobrazí se stránka s informací o úspěšném zaregistrování. Od této chvíle se stáváte registrovaným zákazníkem. Při příští návštěvě již nemusíte nic složitě vyplňovat a stačí pouze zadat Vaše uživatelské jméno a heslo. Tím budete opět přihlášeni.

Všechny uložené údaje v profilu je možné kdykoliv upravit.

Veškeré osobní údaje poskytnuté při registraci jsou důvěrné.

Prodávající má povinnost vymazat registrovaného zákazníka z databáze v případě, že o to zákazník písemně požádá.

 

Nákupní košík

Pokud jste si vybrali zboží, které chcete koupit, musíte jej nejdříve vložit do virtuálního nákupního košíku. To učiníte kliknutím na odkaz "Do košíku" v detailu zboží. Ihned po vložení zboží do košíku se Vám zobrazí obsah košíku. U každé položky můžete upravit počet kusů. Chcete-li zboží z košíku odstranit, klikněte na konci řádku na černé X. Uvedená cena je pouze součet cen všech položek v košíku. Výslednou cenu objednávky včetně poplatku za dopravu uvidíte ještě před závazným odesláním objednávky.

Nyní můžete pokračovat ve výběru dalších položek, které chcete nakoupit. Můžete tak učinit kliknutím na "Zpět na nakupování".

Kdykoliv se můžete do košíku vrátit kliknutím na odkaz Nákupní Košík nahoře na liště, kde vidíte aktuální cenu obsahu košíku.

Pokud máte zboží vybráno, klikněte na "Objednat", kde provedete závaznou objednávku.

Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno.

Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu.

S celkovou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením.

Pokud si kupující svou objednávku rozmyslí, je důležité, co nejrychleji kontaktovat pracovníky e-shopu o stornu, popř. úpravě objednávky buď telefonicky na tel.čísle 558 111 797 nebo e-mailem na e-mail info@xtremeshop.cz.

 

Potvrzení objednávky

Po odeslání objednávky v košíku budete ihned informováni prostřednictvím e-mailu o potvrzení přijetí objednávky. Prodávající se zavazuje, že kupujícímu odevzdá zboží, které je předmětem koupě, a umožní mu nabýt vlastnické právo k němu, a kupující se zavazuje, že zboží převezme a zaplatí prodávajícímu kupní cenu.

 

Způsob dodání zboží

Pokud je u zboží označena dostupnost Skladem, tak toto zboží odesíláme obvykle následujícího pracovního dne, nejpozději do týdne. Pokud je u zboží označena dostupnost Skladem doručení 3-7 dnů, tak toto zboží posíláme obvykle do 7mi pracovních dnů, nejpozději do 10 pracovních dnů, pokud se se zákazníkem nedohodneme jinak.

Zboží bude doručeno na dodací adresu uvedenou v objednávce. V případě, že vybrané zboží nebude na skladě, budeme Vás ihned kontaktovat a domluvíme s Vámi výměnu za jiný druh zboží, popř. storno daného zboží.

V případě, že kupující si dodané zboží u přepravce nepřevezme, může prodávající požadovat uhradit veškeré náklady s tímto spojené (poštovné + balné). 

 

Způsoby dopravy a platba

Doprava

 


GLS ParelShop

Zásilka bude uložena  na výdejní a uložné boxy společnosti GLS, kterou si zvolíte v košíku.

Doba dodání od našeho vyexpedovaní, je v pracovní dny většinou do 1 dne.

49 Kč

ZDARMA od 2000 Kč

 

Zásilkovna 

Balíček Vám bude uložen na pobočce Zásilkovny, kterou si vyberete v košíku. Budete informováni sms a emailem o uložení Vašeho balíčku s přiděleným heslem na vyzvednutí.

Doba dodání Zásilkovnou, od našeho vyexpedovaní, je v pracovní dny většinou do 1 dne.

 

79 Kč

ZDARMA od 2500 Kč

GLS Expres

GLS je přepravní služba, která doručí zboží až k Vám domů, do zaměstnání a pod. Řidič společnosti GLS Vás telefonicky kontaktuje a domluví se na předání zásilky. 

Doba dodání GLS kurýrem, od našeho vyexpedovaní, je v pracovní dny většinou do 1 dne.

89 Kč

ZDARMA od 3000 Kč

 


Balíkovna

Balík si můžete vyzvednout na specializovaných výdejních místech Balíkovna, která jsou k dispozici na pobočkách České pošty nebo v Balíkovnách mimo poštu po celé České republice.  Budete informováni, že balíček je již na pobočce (vámi zvolené v košíku) k vyzvednutí. Pro vydání balíku stačí sdělit pouze kód pro vyzvednutí, který obdržíte v avízu a vaše jméno.  

Doba dodání, od našeho vyexpedovaní, je v pracovní dny většinou do 1 dne.                    

89 Kč

ZDARMA od 3000 Kč

Balík do ruky - doručení Českou Poštou na adresu 

Nezastihne-li Vás doručovatel při doručování zásilky na uvedené adrese, upozorní Vás Výzvou na uložení zásilky na poště. Výzva, kterou naleznete v poštovní schránce, obsahuje i kontaktní informace (telefon) na poštu, kde máte zásilku uloženu. Uloženou zásilku si můžete osobně vyzvednout nebo můžete požádat o opakované doručení zásilky běžnou doručovací pochůzkou na určitý den. Pokud si zásilku nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odeslána zpět odesílateli.

Doba dodání, od našeho vyexpedovaní, je v pracovní dny většinou do 1 dne.      

 

119 Kč

Balík na poštu - doručení Českou Poštou na pobočku pošty 

Balíček Vám bude uložen na pobočce Pošty, kterou si zvolíte v košíku. Budete informováni, že balíček je již na pobočce Pošty k vyzvednutí. Pokud si zásilku nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odeslána zpět odesílateli.

Doba dodání, od našeho vyexpedovaní, je v pracovní dny většinou do 1 dne.      

 119 Kč

Možnosti platby

 

Dobírka

Platíte až při převzetí zboží, přímo dopravci, kterého zvolíte.

39 Kč

Platba platební kartou

Platíte rovnou v E-shopu. Po dokončení objednávky budete přesměrovaní na bezpečnou stránku společnosti Comgate, pro platbu platební či kreditní kartou.  

 

ZDARMA

Rychlé online platby

Rychlá platba přes Vaše internetové bankovnictví. Po dokončení objednáky budete přesměrovaní rovnou k internetové platbě prostřednictvím Vaší banky.  ZDARMA

Bankovním převodem

nebo

QR kódem

Platba klasickým bankovním převodem na náš učet číslo 2001282539/2010 vedený u Fio banky. 

U platby uveďte číslo objednávky jako variabilní symbol. Vše si můžete usnadnit platbou QR kódem, který se Vám zobrazí po ukončení objednávky v košíku či emailu. Tuto platbu doporučujeme a je zvýhodněná 20 kč , které se Vám odečtou s celkové hodnoty objednávky. 

-20 Kč

částka se odečte z celé objednávky

Hotově

Volte, pokud si objednávku chcete vyzvednout či nezávazně vyzkoušet u nás v kanceláři na adrese Eshop Company sro, Palkovice 967, 73941. Na pobočce je možnost platby pouze hotově. 

ZDARMA
 

 

 

 Osobní odběr - zdarma

Jakmile zboží bude pro Vás připraveno, budete ihned informováni e-mailem. Osobní odběr nezavazuje k zakoupení zboží. V případě volby osobního odběru a následné koupě zboží, má kupující práva odpovídající koupi zboží na prodejně - tedy je možná výměna zboží do 5 pracovních dnů. Vrácení zboží není možné. Vaši objednávku si můžete vyzvednout v naši kanceláři v Palkovice 967, 739 41  Palkovice (Frýdek-Místek). 

 

 

Převzetí zboží 

Kupující při převzetí zboží ve vlastním zájmu zkontroluje neporušenost obalu. Pokud se objeví poškození obalu, sepíše s dopravcem protokol o poškození zásilky. Kupující by měl po převzetí zásilky zkontrolovat správnost dodaného (objednaného) zboží dle faktury, která mu byla zaslána v elektronické podobě v příloze e-mailu s informací o vyřízení objednávky a v případě nesrovnalostí ihned informovat pracovníky e-shopu e-mailem na e-mail info@xtremeshop.cz.

Nevyzvednuté zboží zaslané na dobírku

Plánujete, že si objednáte zboží na dobírku s tím, že si to ještě necháte projít hlavou a když se rozhodnete, že ho vlastně nechcete, tak si jej jednoduše nevyzvednete?

Nejdříve si řekneme, co si o tom myslí zákon:

Citujme § 2118 zákona č. 89/2012 Sb.:
ZÁVAZKY Z PRÁVNÍCH JEDNÁNÍ
Povinnosti kupujícího
§ 2118
"Kupující zaplatí kupní cenu a věc převezme."

Nepřevzetím zásilky byste výše zmíněný zákon porušil/a!

Od našeho e-shopu i od zvoleného dopravce obdržíte informace o předání zboží dopravci a následně o tom, že si jej můžete na odběrném místě vyzvednout nebo vám je dopravce doručí. Nehledě na to, že Vám v emailu potvrzujícím odeslání zboží poskytneme odkaz na přímé sledování pohybu zásilky. Budete tak vědět o každém pohybu zásilky.

Přestože je to Vaše zákonná povinnost a zásilku jste si nevyzvedl/a, tak nyní jsou 2 možnosti, jak toto vyřešit:

1. O objednávku máte zájem:

Zboží Vám znovu zašleme. Pouze ale s platbou předem (bankovní převod ). Cena objednávky bude navýšena o přiměřenou kompenzaci za nevyzvednutou zásilku.

2. O objednávku nemáte zájem:

Zde je situace poněkud komplikovanější. To, že zásilku nepřevezmete, neznamená, že jste ji stornovali nebo že jste odstoupili od kupní smlouvy. Znamená to jen to, že jste kupní smlouvu hrubě porušili, dle § 2118 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb. občanský zákoník (nový).

Odesláním objednávky a jejím následným přijetím a potvrzením naším e-shopem vznikla platná kupní smlouva v plném rozsahu účinná dle našich obchodních podmínek, které jste odsouhlasil/a v posledním kroku před odesláním objednávky a dle aktuálně platných zákonů.

Z Vaší strany náš e-shop nezaznamenal jakoukoliv žádost o změnu či stornování objednávky a to ani do doby expedice naším obchodem a ani následně do doby nejzazšího vyzvednutí na Vámi zvoleném výdejním místě.

Dle zákona má náš obchod právo na kompenzaci vynaloženého poštovného a balného od kupujícího, tedy od Vás. Tato kompenzace je právně vymahatelná, jelikož jste nevyzvednutím zboží porušil/a kupní smlouvu.

Proto Vás požádáme, abyste provedl/a platbu kompenzace s poskytnutými platebními údaji v co nejbližší době - vyhnete se tak komplikacím.

Pokud nezaplatíte kompenzaci nebo si nenecháte zboží zaslat znovu, nastane následující:

Aktuálně platné zákony  dávají obchodům možnost se efektivně bránit proti nezodpovědným zákazníkům, kteří zásilku na dobírku nepřevezmou.

Jelikož jste porušil/a platnou smlouvu, lze toto řešit následujícími třemi způsoby:
1. Postoupení pohledávky naší agentuře specializující se na vymáhání pohledávek od dlužníků.
2. Soudní cestou.
3. Zaplacení našemu obchodu kompenzaci poštovného.

Body 1 i 2 jsou sice zdlouhavé, pro Vás finančně velmi nevýhodné, ale pro nás velmi efektivní. (Nebyl/a byste první ani poslední.)

Bod 3 je pro Vás cesta nejpřijatelnější a nejlevnější.

Po tom, co se nám nevyzvednuté zboží vrátí, Vám zašleme email, rekapitulující všechny body uvedené v tomto článku. V té chvíli proti Vám nebude zahájeno žádné řízení pro vymáhání pohledávky. Pevně věříme ve Vaši čestnost a zodpovědnost a to, že kompenzaci poštovného uhradíte.

Věříme, že máte plné právo vědět, jaké důsledky může mít neplnění uzavřené smlouvy, byť je to smlouva kupní, uzavřená s internetovým obchodem.

Pokud si myslíte, že se Vás "pouze snažíme zastrašit" nebo "že když jste si dobírku nevyzvedl/a už hodněkrát a nikdo s tím neměl problém", vězte že tomu tak není.

Například dTest (český spotřebitelský měsíčník, který se zaměřuje na testování výrobků a služeb, a zároveň také poskytuje poradenství a rady v oblasti práva spotřebitelů a práv prodejců, informuje o nových zákonech, varuje před nekalými praktikami prodávajících a klamavou reklamou, poskytuje rady při reklamacích apod.) říká toto:

„Tím, že zákazník odmítne balík převzít, nezačíná automaticky plynout lhůta pro odstoupení od smlouvy,“ vysvětluje vedoucí právního oddělení dTestu Lukáš Zelený. "Zákazník tedy bude muset zaplatit. Má ale ještě stále možnost od smlouvy odstoupit. Smluvní pokutu a úroky z prodlení nebo kompenzaci poštovného však bude muset zaplatit v každém případě, tato povinnost se odstoupením od smlouvy neruší.“

My po Vás žádnou pokutu ani úroky z prodlení požadovat nebudeme. Pouze kompenzaci poštovného a balného.

Jen pro zajímavost:

Uvědomte si, že nevyzvednutím zásilky byste nám navíc zvýšili náklady tím, že zásilku musíme rozbalit, zboží pečlivě zkontrolovat, znovu nepoužitelné obalové materiály musíme zlikvidovat, zajistit zpětnou logistiku zboží do skladů a plno jiné práce.

Takovéto náklady stojí giganty mezi českými internetovými obchody neuvěřitelné miliony korun měsíčně - a malé internetové obchody (nebo začínající obchody) to často i zlikviduje.

Že jste to nevěděli? Většina lidí to neví. Ale pro přístě, prosíme, přemýšlejte nad tím, až jaké dopady takovéto Vaše jednání může mít.

Proto Vás žádáme, ať zodpovědně dostojíte Vašim závazkům a zboží si vyzvednete - nebo pokud ne, provedete platbu za kompenzaci poštovného a balného.

Náš obchod svou část kupní smlouvy dodržel - Vy byste ji nevyzvednutím zboží porušil/a.
Proto neni žádný důvod, aby z Vašich chyb byl tratný náš obchod.

Věříme, že jsme Vám danou problematiku dostatečně vystvětlili.

Předem děkujeme za Vaši férovost.

 

Odstoupení od kupní smlouvy

Pokud Vám zboží z jakéhokoli důvodu nevyhovuje, máte možnost je vrátit bez udání důvodu.

Odstoupit od smlouvy můžete do 14 dnů ode dne následujícího od převzetí zboží, v této lhůtě stačí odstoupení odeslat.

Zboží zaslané zpět na naši adresu nesmí jevit známky používání (zápach, praní, jiné známky nošení) a pokud možno zabalené v původním neporušeném obalu s visačkami ve stavu a hodnotě jaké jste zboží převzal.

Odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dní nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží.

Zboží, které chcete vrátit zabalte a do balíku přiložte vyplněný vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.

Do čtrnácti dnů, od převzetí vráceného zboží, Vám budou vráceny peněžní prostředky za vrácené zboží. 

V případě vrácení pouze části věcí z faktury bude přepočítána částka o objemovou a věrnostní slevu, popř. jiné slevy uvedené na faktuře a týkající se vráceného zboží.

Zboží, které vracíte zpět nezasílejte na dobírku. Takto došlá zásilka nebude přijata.

Balíček s formulářem zašlete na adresu prodávajícího a to : Eshop Company s.r.o., Palkovice 967, 739 41  Palkovice (Frýdek-Místek).

Prodávající si vyhrazuje právo na odmítnutí vrácení zboží, které není v původním stavu prodejního artiklu. Příklady takového zboží zahrnují:

- Vyprané zboží: V případě, že zboží bylo vráceno po vyprání a není v původním nevypraném stavu.

- Bez visaček: Pokud zboží bylo vráceno bez původních visaček nebo etiket.

- Poškozené zboží: Vrácené zboží s viditelnými poškozeními, které nebyly přítomny při původním nákupu.

- Nošené zboží: Zboží, které vykazuje známky opotřebení nebo bylo nošeno.

- Špinavé zboží: Vrácené zboží, které není čisté a vykazuje známky nečistot.

V případě vrácení zboží v uvedeném stavu má prodávající právo uplatnit nárok na odškodnění. Tato odškodnění mohou zahrnovat náklady spojené s obnovením zboží do původního prodejního stavu, jako jsou náklady na vyprání, obnovu, nebo nahrazení chybějících částí. Klient bude odpovědný za pokrytí těchto nákladů, a prodávající si vyhrazuje právo strhnout odpovídající částku z vrácené částky nebo ji požadovat od zákazníka dodatečně.

Postup při výměně zboží

Výměnu zboží můžete provést do 14 dnů ode dne následujícího od převzetí zboží, v této lhůtě stačí výměnu odeslat.

Pro případ, že si přejete vyměnit zboží za stejný produkt, avšak v jiné velikosti nebo barvě, prosím, kontaktujte nás e-mailem na info@xtremeshop.cz. Rádi vám zboží zarezervujeme, aby se vám nevyprodalo. K výměně prosím vyplňte Formulář pro výměnu zboží, který vložte do balíčku spolu se zpětně odesílaným zbožím. Zásilku zašlete na adresu: Eshop Company s.r.o., Palkovice 967, 739 41 Palkovice.

Jakmile k nám balíček dorazí, zašleme vám zboží na výměnu. Doručení zboží na výměnu zajistíme prostřednictvím našeho dopravce GLS ParcelShop. Prosím, vyberte si adresu doručení zde: GLS ParcelShop  a pošlete nám ji, abychom vám mohli výměnu zaslat.

Pokud se rozhodnete vyměnit zboží za úplně jiný produkt, jednoduše zašlete zboží zpět k nám spolu s vyplněným formulářem Odstoupení smlouvy. Požadované zboží si znovu objednejte a zakupte na našem e-shopu. Vrácené zboží zabalte a zašlete k nám zpět, a my vám za něj vrátíme peníze. 

 

Slevy pro držitele všech slevových karet např. ISIC, ITIC, IYTC, ALIVE, LYONESS, SPHERE CARD atd.

Jste-li držitelem platné slevové karty např. ISIC, ITIC, IYTC, ALIVE, LYONESS, SPHERE CARD atd. , poskytneme Vám slevu ve výši 7% (nevztahuje se na značku Spokey).

Podmínky pro uplatnění slevy:

- sleva se odpočítává z katalogové ceny (pokud je produkt zlevněný o 10% nebo více, nelze nárok na slevu uplatnit)

- slevy nelze vzájemně sčítat

- slevu nelze uplatnit na dárkové poukazy

- slevu nelze uznat zpětně

- při vytváření objednávky uveďte pro ověření číslo a jméno držitele karty do poznámek

- kontaktní jméno v objednávce se musí shodovat se jménem držitele karty

Žádná z výše uvedených slev se nevztahuje na veškerou elektroniku z naší nabídky.

 

Práva a povinnosti prodávajícího

Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku a odeslat objednané zboží na uvedenou dodací adresu. Nedílnou součástí zásilky je i faktura na zakoupené zboží, kterou obdržíte v elektronické podobě e-mailem.

Veškeré osobní údaje poskytnuté při registraci jsou důvěrné a nelze je využít k jiným účelům.

Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně nesplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu, popř. neustále mění své požadavky aniž by zásilku převzal.

Prodávající má právo na odstoupení od kupní smlouvy (závazné objednávky) v případě, že není zboží skladem a nedohodne se s kupujícím na jiné objednávce.

 

Ochrana osobních údajů

Odkaz na nové podmínky Ochrana osobních údajů platné od 25.5.2018 najdete zde.

 

Záruční podmínky

Záruční podmínky na zboží se řídí Reklamačním řádem Prodávajícího a příslušnými právními předpisy ČR.

Jako záruční list obvykle slouží nákupní doklad (podrobnosti viz Reklamační řád).

Záruka na zboží u nás zakoupeném je zákonem daných 24 měsíců.

 

Dárkové poukázky

Kupující může zakoupit dárkové poukázky v různých hodnotách.

Na nákup poukázky není možné uplatnit žádné slevy z původní ceny.

Dárkové poukázky lze uplatnit pouze pro nákup zboží z naší nabídky, nelze je vyměnit, vrátit za peníze.

V případě vrácení zboží, na jehož úhradu byl použit dárkový poukaz si zákazník může vybrat zboží jiné. Peníze se v žádném případě nevrací.

 

Reklamační řád

Reklamační řád se řídí aktuálním předpisem Občanského zákoníku.

Na veškeré zboží našeho e-shopu se vztahuje záruka 24 měsíců.

Záruční doba začíná běžet zásadně dnem uvedeným na dokladu o zakoupení věci (faktura, prodejka).

V případě, že se během této doby vyskytne vada na výrobku, má kupující právo na reklamaci.

Zašlete reklamovaný výrobek s vyplněným reklamačním listem, který si stáhne zde:  reklamační list  a s kopií nákupního dokladu (faktury, prodejky) na adresu Eshop Company s.r.o., Palkovice 967, 739 41  Palkovice (Frýdek-Místek).

Pokud bylo v minulosti zboží reklamováno, též doloží doklad o reklamaci.

V případě, že reklamujete více zboží, je nutné vyplnit formulář na každé zvlášť.

Zboží k reklamaci zasílejte čisté. Důkladně zabalte do vhodného obalu. Dopravce neručí za špatně zabalené zásilky a výrobce neuzná záruku u zboží poškozeného při přepravě.

Na vyřízení reklamace má prodávající 30 dní od převzetí zboží.

V případě, že reklamace bude oprávněná, má kupující právo na úhradu nutných nákladů, a to poštovného, které uhradil při odeslání reklamovaného zboží. V tom případě oskenujte podací lístek a zašlete na náš kontaktní email info@xtremeshop.cz.

V případě, že výrobce reklamaci uzná, bude částka vrácena na Vámi uvedený účet.

Po vyřízení reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace.

V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje a náklady za poštovné se neproplácí.

Byla-li reklamace zboží v zákonné lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, začne záruční doba běžet znovu od data vyřízení reklamace.

Veškeré doklady týkající se reklamace si vždy pečlivě uschovejte.

 

Závěrečná ustanovení

Prodávající sděluje kupujícímu, že vznikne-li mezi kupujícím a prodávajícím spor z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může kupující podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je :

Česká obchodní inspekce

Ústřední inspektorát - oddělení ADR

Štěpánská 15

120 00  Praha 2

Email: adr@coi.cz

Web:  adr.coi.cz

Dále kupující může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou Komisí na adrese:  http://ec.europa.eu/consumers/ord/  .

Elektronická evidence tržeb (EET)

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.