Říká se, že nákupem nového sportovního oblečení roste motivace k častější sportovní aktivitě, je na tom něco pravdy? Více než 75% žen a 65% mužů se shodne, že jejich zájem o sport, ke kterému si koupili nové oblečení nebo doplněk, výrazně vzrostl. Je konec dní, kdy nám stačilo staré tričko na cvičení. Nyní se stále více, především žen, zajímá o módu ve světě a fitness oblečení a jsou ochotny zaplatit stále více za nové trendy oblečení.

Výrobci jako Adidas nebo Nike na tento trend pružně reagují, aby nabídli stále více legín, sportovních podprsenek, teplákových souprav a obuvi. Například v USA meziroční nárůst v prodejnosti sportovního oblečení vzrostl až o 10%.

Výrobci sportovního oblečení si jsou vědomi, že ženy lépe reagují na reklamu a trendy v módě a proto se cílová skupina kampaní zaměřila právě více na ženy a nazvali to „cítit se skvěle. Dříve módní nebo streetové značky se tak zaměřují i na sportovnější oblečení a snaží se přijít s něčím novým neokoukaným, co by mohlo zaujmout nejen ženy, ale i muže.

Někdy stačí 5ti minutová návštěva obchodu s oblečením a najdete novou kombinaci na sport, příkladem je tílko a legíny NordBlanc a boty Adidas.