Vrácení/výměna zboží

Vrácení zboží (odstoupení od kupní smlouvy)

Pokud Vám zboží z jakéhokoli důvodu nevyhovuje, máte možnost je vrátit bez udání důvodu.

Odstoupit od smlouvy můžete do 14 dnů ode dne následujícího od převzetí zboží, v této lhůtě stačí odstoupení odeslat.

Zboží zaslané zpět nesmí jevit známky používání (zápach, praní, jiné známky nošení) a pokud možno zabalené v původním neporušeném obalu s visačkami ve stavu a hodnotě, jaké jste zboží převzal.

Odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dní nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží.

Zboží, které chcete vrátit zabalte a do balíku přiložte vyplněný vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.

Do čtrnácti dnů, od převzetí vráceného zboží, Vám budou vráceny peněžní prostředky za vrácené zboží. 

V případě vrácení pouze části věcí z faktury bude přepočítána částka o objemovou a věrnostní slevu, popř. jiné slevy uvedené na faktuře a týkající se vráceného zboží.

Zboží, které vracíte zpět nezasílejte na dobírku. Takto došlá zásilka nebude přijata.

Balíček s formulářem zašlete na adresu prodávajícího a to : Eshop Company s.r.o., Palkovice 967, 739 41  Palkovice (Frýdek-Místek).

Prodávající si vyhrazuje právo na odmítnutí vrácení zboží, které není v původním stavu prodejního artiklu. Příklady takového zboží zahrnují:

- Vyprané zboží: V případě, že zboží bylo vráceno po vyprání a není v původním nevypraném stavu.

 - Poškozené zboží: Vrácené zboží s viditelnými poškozeními, které nebyly přítomny při původním nákupu.

- Nošené zboží: Zboží, které vykazuje známky opotřebení nebo bylo nošeno.

- Špinavé zboží: Vrácené zboží, které není čisté a vykazuje známky nečistot.

V případě vrácení zboží v uvedeném stavu má prodávající právo uplatnit nárok na odškodnění. Tato odškodnění mohou zahrnovat náklady spojené s obnovením zboží do původního prodejního stavu, jako jsou náklady na vyprání, obnovu, nebo nahrazení chybějících částí. Klient bude odpovědný za pokrytí těchto nákladů, a prodávající si vyhrazuje právo strhnout odpovídající částku z vrácené částky nebo ji požadovat od zákazníka dodatečně.

Výměna zboží

Výměnu zboží můžete provést do 14 dnů ode dne následujícího od převzetí zboží, v této lhůtě stačí výměnu odeslat.

Pro případ, že si přejete vyměnit zboží za stejný produkt, avšak v jiné velikosti nebo barvě, prosím, kontaktujte nás e-mailem na info@xtremeshop.cz. Rádi vám zboží zarezervujeme, aby se vám nevyprodalo. K výměně prosím vyplňte Formulář pro výměnu zboží, který vložte do balíčku spolu se zpětně odesílaným zbožím. Zásilku zašlete na adresu: Eshop Company s.r.o., Palkovice 967, 739 41 Palkovice.

Jakmile k nám balíček dorazí, zašleme vám zboží na výměnu. Doručení zboží na výměnu zajistíme prostřednictvím našeho dopravce GLS ParcelShop. Prosím, vyberte si adresu doručení zde: GLS ParcelShop  a pošlete nám ji, abychom vám mohli výměnu zaslat.

Pokud se rozhodnete vyměnit zboží za úplně jiný produkt, jednoduše zašlete zboží zpět k nám spolu s vyplněným formulářem Odstoupení smlouvy. Požadované zboží si znovu objednejte a zakupte na našem e-shopu. Vrácené zboží zabalte a zašlete k nám zpět, a my vám za něj vrátíme peníze. 

Pokud máte jakékoliv další dotazy nebo požadavky, neváhejte nás kontaktovat. Jsme tu pro vás.