Vrácení/výměna/reklamace zboží

Vrácení zboží (odstoupení od kupní smlouvy)

Pokud Vám zboží z jakéhokoli důvodu nevyhovuje, máte možnost je vrátit bez udání důvodu.

Odstoupit od smlouvy můžete do 14 dnů ode dne následujícího od převzetí zboží, v této lhůtě stačí odstoupení odeslat.

Zboží zaslané zpět nesmí jevit známky používání (zápach, praní, jiné známky nošení) a pokud možno zabalené v původním neporušeném obalu s visačkami ve stavu a hodnotě, jaké jste zboží převzal.

Odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dní nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží.

Zboží, které chcete vrátit zabalte a do balíku přiložte vyplněný vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.

Do čtrnácti dnů, od převzetí vráceného zboží, Vám budou vráceny peněžní prostředky za vrácené zboží. 

V případě vrácení pouze části věcí z faktury bude přepočítána částka o objemovou a věrnostní slevu, popř. jiné slevy uvedené na faktuře a týkající se vráceného zboží.

Zboží, které vracíte zpět nezasílejte na dobírku. Takto došlá zásilka nebude přijata.

Balíček s formulářem zašlete na adresu prodávajícího a to : Eshop Company s.r.o., Palkovice 967, 739 41  Palkovice (Frýdek-Místek).

Prodávající si vyhrazuje právo na odmítnutí vrácení zboží, které není v původním stavu prodejního artiklu. Příklady takového zboží zahrnují:

- Vyprané zboží: V případě, že zboží bylo vráceno po vyprání a není v původním nevypraném stavu.

 - Poškozené zboží: Vrácené zboží s viditelnými poškozeními, které nebyly přítomny při původním nákupu.

- Nošené zboží: Zboží, které vykazuje známky opotřebení nebo bylo nošeno.

- Špinavé zboží: Vrácené zboží, které není čisté a vykazuje známky nečistot.

V případě vrácení zboží v uvedeném stavu má prodávající právo uplatnit nárok na odškodnění. Tato odškodnění mohou zahrnovat náklady spojené s obnovením zboží do původního prodejního stavu, jako jsou náklady na vyprání, obnovu, nebo nahrazení chybějících částí. Klient bude odpovědný za pokrytí těchto nákladů, a prodávající si vyhrazuje právo strhnout odpovídající částku z vrácené částky nebo ji požadovat od zákazníka dodatečně.

Výměna zboží

Pokud jste si u nás zakoupili zboží a zjistili, že potřebujete jinou velikost, barvu, nebo úplně jiný produkt, jednoduše si objednejte a zakupte požadované zboží znovu na našem e-shopu. Zboží, které jste zjistili, že vám nevyhovuje zabalte a pošlete k nám zpět a my vám za něj vrátíme peníze. Při vrácení zboží postupujte dle odstavce výše - Vrácení zboží.

Reklamace zboží

Reklamační řád se řídí aktuálním předpisem Občanského zákoníku.

Na veškeré zboží našeho e-shopu se vztahuje záruka 24 měsíců.

Záruční doba začíná běžet zásadně dnem uvedeným na dokladu o zakoupení věci (faktura, prodejka).

V případě, že se během této doby vyskytne vada na výrobku, má kupující právo na reklamaci.

Vyfoťte nám vadu výrobku a pošlete s popisem závady a s přiloženou fotkou na email info@xtremeshop.cz. Vyčkejte na naši odpověď, kde Vám pošleme informace jak dále s reklamovaným zbožím postupovat.


Pokud Vám napíšeme, že je nutné zboží zaslat k nám k dalšímu posouzení reklamace, tak v tomto případě zašlete reklamovaný výrobek s vyplněným reklamačním listem, který si stáhne zde:  reklamační list  a s kopií nákupního dokladu (faktury, prodejky) na adresu Eshop Company s.r.o., Palkovice 967, 739 41  Palkovice (Frýdek-Místek).

Pokud bylo v minulosti zboží reklamováno, doložte doklad o reklamaci.

V případě, že reklamujete více zboží, je nutné vyplnit formulář na každé zvlášť.

Zboží k reklamaci zasílejte čisté. Důkladně zabalte do vhodného obalu. Dopravce neručí za špatně zabalené zásilky a výrobce neuzná záruku u zboží poškozeného při přepravě.

Na vyřízení reklamace má prodávající 30 dní od převzetí zboží.

V případě, že reklamace bude oprávněná, má kupující právo na úhradu nutných nákladů, a to poštovného, které uhradil při odeslání reklamovaného zboží. V tom případě oskenujte podací lístek a zašlete na náš kontaktní email info@xtremeshop.cz.

V případě, že výrobce reklamaci uzná, bude částka vrácena na Vámi uvedený účet.

Po vyřízení reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace.

V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje a náklady za poštovné se neproplácí.

Byla-li reklamace zboží v zákonné lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, začne záruční doba běžet znovu od data vyřízení reklamace.

Veškeré doklady týkající se reklamace si vždy pečlivě uschovejte.