Vrácení zboží (odstoupení od kupní smlouvy)

Pokud Vám zboží z jakéhokoli důvodu nevyhovuje, máte možnost je vyměnit nebo vrátit bez udání důvodu.

Odstoupit od smlouvy můžete do 14 dnů ode dne následujícího od převzetí zboží, v této lhůtě stačí odstoupení odeslat.

Zboží zaslané zpět nesmí jevit známky používání (zápach, praní, jiné známky nošení) a pokud možno zabalené v původním neporušeném obalu s visačkami ve stavu a hodnotě, jaké jste zboží převzal.

Odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dní nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží.

Zboží, které chcete vrátit zabalte a do balíku přiložte vyplněný vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.

Do čtrnácti dnů, od převzetí vráceného zboží, Vám budou vráceny peněžní prostředky za vrácené zboží. 

V případě vrácení pouze části věcí z faktury bude přepočítána částka o objemovou a věrnostní slevu, popř. jiné slevy uvedené na faktuře a týkající se vráceného zboží.

Zboží, které vracíte zpět nezasílejte na dobírku. Takto došlá zásilka nebude přijata.

Balíček s formulářem zašlete na adresu prodávajícího a to : Eshop Company s.r.o., Palkovice 967, 739 41  Palkovice (Frýdek-Místek).

Výměna zboží

Zboží na výměnu nám pošlete s vyplněným vzorovým  formulářem pro výměnu zboží  .

Doporučujeme ověřit dostupnost položek na webu www.xtremeshop.cz, které požadujete na výměnu. Poté nám zašlete e-mail na info@xtremeshop.cz , kde nám napíšete číslo Vaši objednávky a požadovanou výměnu. Tím Vám zboží rezervujeme, než dorazí balíček k nám, ať máte jistotu, že se zboží nevyprodá.

Zboží zaslané zpět nesmí jevit známky používání (zápach, praní, jiné známky nošení) a pokud možno zabalené v původním neporušeném obalu s visačkami ve stavu a hodnotě, jaké jste zboží převzal.

Balíček zašlete na adresu prodávajícího a to : Eshop Company s.r.o., Palkovice 967, 739 41  Palkovice (Frýdek-Místek).

Po převzetí vráceného zboží Vám poté zašleme Vámi požadované zboží, poštovné zde neplatíte. 

V případě, že bude výměna za méně peněz než bylo původně, napište nám prosím číslo účtu na formulář pro výměnu, abychom mohli přeplatek vrátit.

Pokud bude výměna vyšší, zboží zašleme na dobírku.

Reklamace zboží

Reklamační řád se řídí aktuálním předpisem Občanského zákoníku.

Na zboží se vztahuje záruka 24 měsíců.

Záruční doba začíná běžet zásadně dnem uvedeným na dokladu o zakoupení věci (faktura, prodejka).

V případě, že se během této doby vyskytne vada na výrobku, má kupující právo na reklamaci. V tom případě zašle reklamovaný výrobek s vyplněným reklamačním listem, který si stáhne zde:  reklamační list  a s kopií nákupního dokladu (faktury, prodejky) na adresu Eshop Company s.r.o., Palkovice 967, 739 41  Palkovice (Frýdek-Místek). Pokud bylo v minulosti zboží reklamováno, doložte doklad o reklamaci.

V případě, že reklamujete více zboží, je nutné vyplnit formulář na každé zvlášť.

Zboží k reklamaci zasílejte čisté. Důkladně zabalte do vhodného obalu. Dopravce neručí za špatně zabalené zásilky a výrobce neuzná záruku u zboží poškozeného při přepravě.

Na vyřízení reklamace má prodávající 30 dní od převzetí zboží.

V případě, že reklamace bude oprávněná, má kupující právo na úhradu nutných nákladů, a to poštovného, které uhradil při odeslání reklamovaného zboží. V tom případě oskenujte podací lístek a zašlete na náš kontaktní email info@xtremeshop.cz.

V případě, že výrobce reklamaci uzná, bude částka vrácena na Vámi uvedený účet.

Po vyřízení reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace.

V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje a náklady za poštovné se neproplácí.

Byla-li reklamace zboží v zákonné lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, začne záruční doba běžet znovu od data vyřízení reklamace.

Veškeré doklady týkající se reklamace si vždy pečlivě uschovejte.